bila aku jadi macam ni,aku tak suka...aku bertahan dalam sesuatu perkara yang aku tak suka.
dalam keadaan yang tak berapa nak best..environment yang tak seronok untuk hadiri.Apatah lagi setiap hari waktu balik kerja aku dalam keadaan marah-marah.Ianya sungguh tak normal bagi aku.
sampai satu tahap aku rasakan pagi aku tak bermakna,tiada mood ceria untuk aku ke situ.5 bulan aku perlu bertahan dan menghabiskan segala perkara yang perlu aku langsaikan.
Tetapi kekadang aku risau..bila aku begini,segala perkara aku buat seperti aku memaksa..
dan segala keikhlasan dalam aku lenyap,dan apa paling aku takuti ianya tidak berkat..
jadi aku bersabar dan tawakal.
"Satu anugerah tidak ternilai adalah kehidupan - warnai hidup dengan penuh makna dan ceria - yang pasti hidup ini terlalu indah untuk menilai sesuatu suka mahupun duka"
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bulan Ramadhan 2023
Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...
-
Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...
-
Dengan nama ALLAH yang Maha Penyayang lagi Maha Pengasihani. Alhamdulillah..syukur pada ALLAH swt. Hujan membasahi bumi. Syukur pada ALL...
-
As salam..hari ni, aku kaw2 bekerja..haha..mana tak nyer hampir seminggu Stremyx wat hal.#$@$$%% betul!! duit cepat je.Bila time ada problem...
Hey... nanti meletup bahaya tau
ReplyDelete