Thursday, December 13, 2018

Bumi penuh rahmat.

Dengan nama ALLAH yang  Maha Penyayang lagi Maha Pengasihani.

Alhamdulillah..syukur pada ALLAH swt. Hujan membasahi bumi.
Syukur pada ALLAH swt. Kita masih bernafas dan masih dapat menyentuh air hujan yang sangat indah.
Hujan itu rahmat...Syukur kita, ALLAH sayang kita memberi rahmat setiap masa.

Penghujung tahun 2018 dah hampir tiba. Hampir 3 tahun saya di bumi bertuah ini bersama-sama pasukan saya bangunkan apa yang di amanahkan oleh kami. Bermasam muka, berkelahi cuma tak bertarik rambut je belum.(Hahaha) takde la sampai tahap macam itu. Alhamdulillah bukan senang saya nak get along dengan mereka ini. Semakin lama semakin sayang pada mereka. Kita kerja dalam pasukan, susah senang sama-sama. Walaupun adakala terpaksa saya telan seorang diri. Tapi penghujungnya, kita berjaya lakukan walaupun di kecam.

Taniah pada mereka. Saya semakin seronok disini. Pernah suami saya tanya,lepas 3 tahun nak kemana.
InsyaALLAH ada rezeki ALLAH bagi saya masih disini. Anak -anak pun makin besar, Terasa usia makin menua nak bertukar kerja mungkin jawapannya tidak.InsyaALLAH doa-doa kan saya masih disini. Aamiin.




Rezeki Allah Luas.

#AllahSayangKita

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...