Tuesday, May 8, 2012

goodbye again

minggu last aku kat hospital,- "again" sebelum ni saya pernah tinggalkan hospital berhijrah ke MSTB.Sekali lg saya mengorak langkah akan meninggalkan hospital yg aku sayang."Sayang" yer...sebab kat sini saya belajar mcm2 perkara, mcm mana nak komunikasi dgn org bwh kita, org atas kita dan sama level ngan kita.Paling tidak aku dpt menjinak kan seorang yang dianggap annoying.Hehehe...

dan seperti biasa jadual hidup saya akan berubah serta merta bermula minggu depan.saya tak lagi memakai baju kurung ke tempat kerja.saya tak lagi masuk ikut flexi hour.saya tak lagi ber on call setiap minggu.saya tak lagi...pergi round hospital.

dan jadual baru aku yg ntah saya tak tahu macam mana.Sebelum ni saya selesa dgn kerjaya saya dlm healthcare.Now secara drastik saya berpindah ke automotive. Wow...bala tentera nya lebih ramai berbentuk flat bukan bujur dan lengkok-lengkok seperti di hospital.

dan apakah cabaran yang bakal saya terima nanti, saya pun tak tahu.



nota kecik : kesian Pn huda....

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...