Thursday, June 7, 2012

positif dan doa

As salam,

Sebelum ini entry saya berkenaan kawan saya yang kurang senang perangainya.Dan Alhamdulillah..Allah mempermudahkan kerja saya ditempat serba baru ini.Dengan membuka pintu hati kawan saya untuk menerima saya dalam alam perkerjaan dia.Syukur pada ALLAH atas limpah kurnianya memakbul doa serta memberi saya keinsafan atas apa yang diuji oleh NYA.Alhamdulillah....hari-hari saya ke tempat kerja tidak lagi ada gundah gulana.Semoga ALLAH akan permudahkan segala urusan kerja saya disini dengan memberkati rezeki yang diberi.Sesungguhnya ini adalah cabaran kerjaya saya dan saya redha atas apa telah dirancang oleh NYA.

Saya meminta maaf jika kawan saya ada terbaca pasal entry ini.Saya amat berterima kasih kerana awak sudi memberi tunjuk ajar pada saya.Saya hargai ilmu yang awak berikan.InsyaALLAH saya akan laksana kan tugas dengan baik kelak.


Tq so much...




No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...