Wednesday, November 11, 2009

Time is Running Out

Sakit kepala aku;sesungguhnya -hari ni aku rasa berat kaki nak turun dr katil beraduan aku.
teringat- selama 3 hari 2 malam aku di KL;kes nya aku dipanggil utk 2nd interview..teringat apa yg berlaku selama aku di KL bersama2 bakal mak mertua dan adik ipar tersayang dan dia membelli belah di nilai 3-Yes,aku dah separuh dr keluarga dia..tambah lagi seorang wanita bergelar ibu dalam hidup aku:Syukur Alhamduilillah..sekarang aku menghitung hari ke tarikh keramat tersebut..InsyaALLAH moga2 segala nyer berjalan lancar.

Bebalik pula dgn cerita 2nd interview aku di 1 of company at TPM,pada mulanye aku apply HR exe.tapi, cerita sebaliknya berlaku -aku di sarankan apply post Software Tester..ni aku dah agak dah akan berlaku.So aku terima je.Dari 1pm sesampai di TPM ,setelah aku di mentelaah oleh beberapa orang besar2 kat situ..dan setelah menjawab soklan2 yg berkenaan dengan post yg aku minta.Aku berjaya melepaskan diri, jam ditangan aku tunjuk pukul 5:15pm..hohoho.berapa jam aku kat dalam tu ntah lar.malas aku nak fikir..now aku fikir dia yg setia menunggu aku diluar -kesian pun ada selama 4 jam lebih dalam kereta..aku masuk je kereta -muka masam mencuka..adussss ni aku lemah ni.nak minta maaf pun bukan salah aku,bukan aku yg sengaja nak dok lelama bertemu duga.Keadaan dah mcm tu, apa lagi kes pujuk memujuk.Saat akhir dia senyum juga.apa2 pun aku hargai sgt kesetiaan dia menanti aku.Keputusan interview belum tau lagi.aku masih tempoh menunggu....dalam menunggu.

Kembali ke Kuantan dgn otak ligat memikir..apa lah nasib aku?moga2 ALLAH buka pintu rezeki aku:InsyaALLAH...



now...aku di hadapan pc -sambil dgr budak2 opis mengaruk ntah apa ntah :ada cerita pasal jiran,pasal counter strike..ada pulak cerita macam mana nak ejas awek..

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...