Tuesday, February 21, 2012

perbuatan tak patut aku buat masa aku kecik dulu

1. Main pondok-pondok dalam reban ayam.
2. Berak secara diam-diam bawah meja makan
3. Curi guli abang aku (kes nak bayar guli kawan) akibat kalah main.
4. Cemburu dengan kakak aku sendiri bila dia dapat baju lagi lawa dari aku.
5. Ponteng tarawih tapi pergi main mercun.
6. Mandi air pasang / sungai dan main selut -balik kena pukul dengan mak (padan muka aku)
7.Suka kacau mak ayah aku tido - suka masuk bilik diorang slow then tido tengah2.
8. Menangis atas Al-quran sebab baca dengan tergagap.
9. Tipu (datang bulan) bila malas nak mengaji. //padahal aku tak haid pun lagi masa tu..sian ustazah itu.
10. Buli anak makcik Joyah - tarik rambut anak dia nama Nora sampai tercabut.
11.Baling/ pukul dengan penyapu batu pada beruk yang suka masuk curi makanan dalam rumah (kes dera binatang)
12.Terajang muka mak aku, bila tak nak naik kereta kawan dia masa nak g bandar.
13.Simpan kutu atas kepala, tak suka mak cari kan kutu sakit kalau mak tarik rambut kuat2...dasat kan aku???hahahaha....
14. Kencing malam waktu tido...ini susah sikit nak lepaskan tabiat ni.


setakat itu je aku ingat...hehehehe....

1 comment:

  1. hahah nice..
    salam kenal, jemput join GA saya, mudah je boleh kenal2 dengan kawan2 lain :)

    ReplyDelete

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...