Monday, July 13, 2009

hey monday

tiiiinitt..tennnet...alarm aku bunyi -6.00 am

geliat malas--arrggghhtt&*&#%#^** - kejab lagi ar 5 minit lg.

ZIEEE-----bangun tak g keje ke ari ni??? ma pekik dr bilik dier..kuat tul suara mak aku upayer-
terbutang mata aku tgok jam alamak 6.35am -" iye2...BANGUN DAH ni "- adus...subuh call - bagus just hanya beberapa deringan -suara dier menjawab...ok settle tugas aku.makna nyer dier dah bangun.Tgok muka kat cermin...-TIDAK mata aku bengkak!!!!adus..ni hasil rembesan smlm lar ni..hish3.camne nak g keje camni?

baju x gosok lagi..arghh tidak!!baju..mana baju aku nak pakai g opis ari ni..selongkar almari, dlm bakul..adus mana lak baju hijau ni..ma aku masih dlm bilik- gini lar if rumah just tinggal aku dan mak aku pepagi masing2 buat hal masing2.asa rindu kat adik aku if dier ada aku dah kerah dier buat itu ini -gosok baju lar..tolong kemas beg lar..angkat barang wat masuk kete ..hahaa.tp ni aku kena buat semua sekali dlm masa 30minit je...CEPAT#CEPAT#

gosok baju alacadar je-big apple aku beli semlm aku masuk kan dlm kete..sementara tgu engine kete panas, masuk rumah mak aku cekak pinggang " tak pegi.pegi lagi keje apa lagi nak buat tu ??-sambil2 aku sumbat semua baju aku yg jemur dlm bakul- "tu semalam buat apa?" alamak bebel pulok mak aku pepagi..diam je lar sememang aku yg slh.

ngan mata2 bengkak aku cium peluk mak aku-aku memblah kan diri -sampai simpang rumah--apa lar nak jadi ngan aku kelam kabut cam ni--mak aku call-Buah MOKTAN n MANGGIS aku tinggal kat pagar.berbungkus tu aku nak buat balik pekan tuh...

strrrretttt pusingan maut aku buat..amik buah aku blah sambil lambaian mesra kat ma jenguk dr pintu rumah je.Jam dah 7.40am..20 minit lg nak pukul 8.00am sempat ke aku sampai ke pekan dlm masa 20minit..?????

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...