Thursday, July 30, 2009

my birthday!!

:27th julai my birhtday: asa makin tua pun ada.hahaha.tp takpe lar mcm org2 ckp.age juz a number, and seperti tak di duga..LAT turun ke kuantan ada karnival pengguna.alang2 dier disini aku menghabiskan masa aku bersama dier selama 3 ari berturut2.BEST asa mcm muda2 dulu.

Tapi??life must be go on..mcm mana pun pengalaman hidup kita.suka duka kita harungi nya dengan tabah.So selama 28tahun aku hidup atas anugerah ILLAHI aku bernafas syukur kehadrat Nya.Segala dugaan dan cabaran hidup aku dapat hadapi dengan tabah..Alhamdullilah..terbuka hati ku untuk seorang lelaki pada usia begini.hehee.

Semalam lak...aku terjumpa kawan lama aku dalam facebuk .suratan atau kebetulan? Tq buat semua orang menyanyangi aku n doa2 kalian semua..hehehee...


H@ppY B!rthD@y to Me.........



nota kecik : Sentiasa bersyukur atas nikmat yg diberi oleh NYA.

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...