Tuesday, October 20, 2009

bab2: aku saje je nak bercerita

Selama 3 ari 3 mlm aku jadi warga kota metropolitanis..

Malam kedua aku masih tido dirumah yati di ampang:kata yati rumah kat situ murah-dia beli around 128k je.errm ok lah,aku dah berbincang dgn dia.Tp takde kata putus..coz rumah bertingkat2 ni aku gayat.Ntah lah lgpun aku still lg tak dpt keje kat KL.my be takde rezeki lg kot.

Sok kan hari dia ada program "paintball".so aku berguling2 dgn yati dpn tibi smpi naik lemau, aku ajak yati keluar beli barang2 dia..can u imagine within 2 month lg yati tak beli apa2 utk hantaran wedding dia.Sogo pilihan hati yati -perfume harga RM400 for couple.Ok lah lg pun masa tu sale,jenama aku tak hingat lah.Then balik je..dlm kelam kabut.pasal???dia dah tunggu aku kat rumah yati, ajak g open haus kawan dia nama yati gak kat putrajaya (berapa agak2 nyer org nama yati kat malaysia ni??)errr???

Sesampai je putrajaya-teringat zaman2 remaja aku-disini lah tmpt lepak bila abis kelas..dpn masjid,kat jambatan..tmpt release tensyen kitaorg..gosh ..riiinnduuu aku zaman2 muda belia.hehee.at least aku merasa camne bersuka riang ria bersama kawan2..-zaman itu telah berlalu pergi- fikirkan masa depan now.

selesai sessi open haus, chow terus ke seri gombak..bermlm kat situ lak.macam normad pun ada asa..sana sini.Syukur pada ILLAHI, aku diterima segenap tmpt aku pergi n Thanks to ayu selaku bakal adik ipar tersayang yg byk membantu.

Hari terakhir aku di KL-tiket terbang ke kuantan 4.30 terpaksa aku delay ke 8.30..coz byk menda aku nak jenguk di KL utk persiapan 31/1/10..insyaALLAH.Lebih2 lg ada sale..so aku beli mana yg belum terbeli di Kuantan..segalanye mudah kalau ada pulus tu je. Jejalan kat jln TAR,Masjid India dan Times square-penat..tp best.hehehe..asa mcm g holiday pun ada.Memang org ckp KL syurga shopping .

Sedar tak sedar-masa sungguh jeles dgn aku dan dia..aku kena balik gak camne pun."Belum lagi " bergelar isteri tp dah asa tak mau pisah -hohoho- jiwang kan??giler ah..tp serius aku rasa bukan aku je camni sapa2 kat tmpt aku akan rasa sama je..Well??...aku seorang perempuan normal..coz mencintai seorang lelaki bukan sesama jenis aku.

Bas berlalu pergi-meninggalkan metropolitanis yg serabut maut.



"Walaupun jiwa tiada sini..telah ku tinggalkan hati ku..aku akan kembali lg"

Tammat

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...