Friday, June 24, 2011

kegilaan zaman remaja ketika dulu...

Kalau imbas-imbas balik..hehehe.memang orang akan cakap.
"suke masa study dulu drp masa kerja" memang betul!!!
Lat selalu cakap kat aku "masa study lah kita nak enjoy,bila dah kerja,kahwin beranak pinak memang tak akan ada masa dah" yerr!!! betul tul.

Aku nak cerita bukan bab enjoy ke apa...macam citer puteri tu "Yang penting kita enjoy!!!" nahi!nahi...bukan..aku nak cerita kegilaan aku masa muda remaja dulu..cerita korea dan jepun..YAaaaaa..

Kalau dulu sanggup perabis duit beli CD sebundle terus,tengok korean drama memang meleleh..sampai tak tido pun ada.Of course semua pun tahu paling top dulu cerita MY GIRL,FULL HOUSE,My Love Patzzi, Meteor Garden dan banyak lagi...Kalau cerita jepun lak aku memang suka satu cerita ni Beautiful Life .

Kalau dengan si lat lak,aku suka tengok cerita hantu..tak kira lah,asal kan cerita hantu korea atau jepun..One miss Call, The ring,Cello...banyak lah.kadang2 aku tak berapa nak hingat cerita2 seram korea dan jepun ni.

Sekarang kegilaan aku datang kembali lagi dichannel KBS dan OneHD huh..sungguh ku terharu bila hubby aku tak kisah dengan kegilaan aku ini.
Terbaru dan sedang mengikuti : Babyface Beauty, Boy over Flowers dan Romance Town.

Hehehe...nak tau tak??aku jatuh cinta ngan Hubby aku sebab aku rasa dier macam korean look,heheee


so aku hadiah kan korang Korean K-pop girl kegilaan aku.
(2ne1)CL,MINZY,DARA dan BOM....diorang ni ala2 spice girl zaman sekarang..ada characteristic sendiri dan cantik!!!

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...