Thursday, June 2, 2011

malas

entry hari malas...
aku rasa malas sangat,sebab aku tak rasa aku nak jd rajin tetiba,
sebab juga aku takde mood..mungkin juga aku malas nak layan user yang selalu banyak mendatangkan masalah pada aku.Nak kena explain berkali-kali.Apa ke BENOK nya dia ni ntah.Macam pandai tapi tak pandai pun sebenarnya so "Buat-buat pandai"

Lagi satu user ni selalu claim cakap byr beribu-ribu tp apa yg nampak habuk.
Tu pihak atas yg uruskan.Bukan aku key...kita yg dok bwh buat keje ni..so jalanilah kehidupan as normal person.

Oleh kerana kau seorang user yang telah spoilkan mood aku dipagi hari..dan effectnya aku jadi MALAS...


sekian entry malas aku.
chow

1 comment:

  1. tu dia aihh!! sampaikan aku pun naik malas baca entri ko! hahahaha!!

    chill dear! *hugs... ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...