Thursday, July 4, 2013

Sebulan Sudah

Alhamdulillah kehadrat Illahi atas kurnia rezeki NYA.Saya telah dikurnia kan baby girl, Hari ni genap sebulan Nur Ainul Mardhiah. Sihat walafiat... dan watak saya sebagai ibu selepas ini semakin mencabar, Yelah dah dapat anak perempuan ni apa2 hal mesti Ummi nya lah role model. Saya panjatkan doa semoga saya dapat menjadi contoh terbaik untuk anak saya. 
Menjaga Ainul sangat mudah, saya tak perlu risau nak berjaga malam - sampai mak saya cakap macam org bukan dalam pantang.Sebab tido cukup, makan cukup, rehat cukup...macam betul2 cuti bersalin.
Rumah dan kereta dah settle maknanya segala dirancang mengikut jadual. Dan tak lama lagi dah nak berpuasa pula.Kami sekeluarga akan menyambut ramadhan di rumah baru.Alhamdulillah...syukur.
Ok ini saja update dari saya...

Dan ini lah Awek Korean....sebab masa pregnant byk sangat tengok drama korea.So keluar walah,...mata nyer sepet meh..hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...