Sunday, August 2, 2009

masa dan waktu

Ntah apa yg aku fikirkan?or my be sifat aku suka bergurau boleh dtgkan masalah.Life so great having someone who really love me.Alhamdulillah atas kurniaan Nya.Kata org sedangkan lidah lagi tergigit..its happen now.Question mark???each day i learn to understand meaning of live..share joy and laughter.But sometimes i still dont get it..WHY?those thing comeback...in his mind.Who is me?arghhh...nak fikir2 sgt wat serabut otak gak.Aku sendiri kadang2 tak tau siapa aku..dan soalan tu aku nak tuju kat orang pulak.Perlu kenal diri aku siapa dulu.Siapa aku??

Manusia bernama.
Perempuan.
Hati dan perasaan??
Selalu cari kesalahan org?? am i?
Bergurau tak kena tempat - padan muka aku -
Belajar memahami seseorg.
Penebas lalang.
Suka bercakap.

-tak cukup..tak cukup..tak cukup....apa yg aku cari sebenarnya?dia...amat bermakna dlm hidup aku now.Jagalah dia (hati dan perasaan) segalanya -nya tentang dia. Itu tugas aku..dan bakal aku pikul tanggungjawab tu..sentiasa bersama dia susah atau pun senang.



Point sebenarnya aku...aku puncanya..(What i have done???) big mistake and big question??. i need to fix it and convince him..i must give him lot of support.

yaaa...aku yg bersalah.

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...