Thursday, September 24, 2009

buat aku tersenyum

Masih dalam mood raya,sana sini aku masih dengar lagu-lagu raya berkumandang.Al-maklum raya sebulan.Kuih raya time2 camni memang tak laku sangat.tapi tengok lah nak hujung raya ada siap merangkak g umah org nak beraya pasal apa nak makan kuih raya semata2.Huhuhu.

Tapi aku bukan nak cerita pasal kuih raya.Aku nak cerita pasal SMS raya.Tau je lah bertimbun2 SMS raya aku dapat.Berlumba nak masuk dlm inbox sms aku malam raya lepas.Siap ada yg kuar ntah apa2 ntah..tp ucapan yg aku paham nyer SELAMAT HARI RAYA.Semua kawan dok wish menda yang sama.Ada bukan kwn aku pun sms aku..hai, macam artis pun ada aku rasa.Dalam masa 1 malam ada 51 sms raya dlm inbox aku.Huh..ramai betul kwn aku.ada yg hantar 2kali sms pun ada.tu yg jadi penuh..tp aku tak balas semua sekali.sorry ar geng.aku tengah buzy body dengan nak siapkan itu ini tapi yang penting aku masih lagi membalas sms raya kwn2 aku sehingga ke hari ini.Aku cek dulu nama sapa2 yg mana bg kat aku ,aku forward kan pada org yg bagi kat aku.malas aku nak create2 sms camni.Lagi pun aku bukan puitis punya orang.Paling sempoi aku bagi je ucapan "Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin "

Bila ingat balik zaman dulu2 kad2 raya paling best.Siap leh wat gantung2 kat dinding umah lagi.Tapi now tak kan nak gantung hepon kot.hohoho.gilo ko apo??Zaman dah berubah mungkin suatu hari nanti kad2 raya terus pupus..errrmmmm...

Apa pun sms yang masuk kat inbox aku..aku tetap tersenyum bila sms dtg dari dia.mampu buat aku tersenyumm lebar.....Sweet sgt...sampai ada yg jeles bila baca sms aku..hohoho.jangan mare.


nota : Gosh...im really LOVE sick.
I think i fallin in Love over-n over-over again...adusss lar parah dah aku ni.

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...