Wednesday, September 16, 2009

Warna -warni

Belakang kosong, tepi kiri also kosong
skodeng jam 8:11am... OK line clear
aku Up ckit..menekan semangat-BAKAR!BAKAR!BAKAR! (saya boleh lakukan..saya boleh lakukan) -ala2 kapten boleh.
hijau-dr jauh aku lihat ,aku up lg..dan lg..
kuning-aku makin up..menekan

ALAMAK putih biru di depan.
Tepat merah.

Bunyi agak nyaring...kesan penekanan berhenti kaki dan tangan digunakan-berasap putih terhasil dari kesan bunyi yg dihasilkan.

putih biru -menyalakan lampu turun naik pada aku, menanda hati2..AWAS ya.
muka selamber kelabu kelat dihulurkan smbil menyanyi lagu apa2 yg terlintas ...lalalala

Fuh!! lega..nasib baik sama ada aku disaman langgar lampu merah atau aku mengadai nyawa aku sendiri.

nota:time2 camni aku teringat iklan kat tv: ikutlah peraturan jalanraya,pandu cermat jiwa selamat: anda mampu mengubah nya...huhuhu..

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...