Thursday, July 8, 2010

aku mengaku

aku mengaku aku selalu ada masalah dengan kedatangan ke opis lewat..(pepagi aku muntah2 dulu..pening2 key)bukan sengaja pun aku nak datang lambat perkataan morning sickness mungkin korang pernah dengar.Sesiapa yang pernah alami.Aku ucap taniah!!bermakna ko dapat merasa macam mana nikmat mengandung itu.Yang buat aku tak puashati..kekadang aku perlu juga ke klinik aku bukan mengandung anak robot yang tak perlu cek itu ini.So, even aku ke klinik aku tetap di chop kaki ponteng ke pejabat dengan bukti2 yang kukuh aku kemukakan kepada mereka.Aku mengaku, sejak dua menjak ni performance aku agak menurun.Who care??ada aku kesah..if korang nak terminate aku pun tak kesah.Bukan aku ego, nahi!!cuma aku kekadang fedup nya hidup di zaman moden yang membolehkan rakyat bersuara sesuka hati.Tapi ada juga yang berhati komunis sampai tak boleh faham masalah yang aku hadapi sekarang.

Well....dengan appraisal bla.bla..bla.. "within 2 month i need u perform"
heh!!! kalau aku nak perform..kalau aku tak nak??camne lak?hahaa...sila lah beri surat itu cepat agar tenang hati aku mencari rezeki ditempat lain.


ayat kasar aku "kalau dah tak nak pakai -jadi perempuan simpanan pun tak guna"

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...