Thursday, January 12, 2012

January episode 1

Ketawa bagai nak rak - Hahaha.....hahaha..dan hahahaa lagi - Dari dalam bilik dah dengar suara dia yang kuat sangatttttttttttttt.........annoying
Iyerrrrr...........tak nak aku orang jenis macam tu dah la kurus macam mat pittt je.
Menda mu tengok-tengok "bahang" mu kang - ayat biasa yang diberikan pada aku.

Hish ntah apa-apa mamat ni.....budget bagus sangat lah tu.Geram aku!!!!!!
Kadang-kadang bukan setakat disini sahaja aku tak puashati dengan mamat ni sorang.
Dah la karek, mentang-mentang lah dia je yang tahu semua menda.....

Aku           : Kak elly tak rasa macam dia tu kedekut ilmu?
Kak elly     : Awak tu tak nak goda-goda dia..memang lah dia kedekut..
                  sebab bukan nya  awak tu awek dia.
Aku          : "Betul gak tu".......


CC           : Oh sayangku zie.....
Aku          : CC ku Ismail..yup,

sambil menjeling si kedekut ilmu.
                " Cis wat tak tahu saja , ingat aku ni patung ke? tak jeles ke???
                " dah lah takde kerja lain, asyik tengok ber YM je manjang "....hurmmmm = (


Aku         : Kak elly tak rasa dia asyik je YM , mcm takde kerja lain.
Kak elly   : Dia YM pasal kerja takpe
Aku         : "Kenapa kak elly asyik bg muka pada dia ni"?????




to be continue..........





No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...