Monday, January 16, 2012

January episode 2

"cesss mana si Fahmi ni , &$%%@##$%%^888 - kalau aku tahu aku naik bas dah tadi "

SMS 

Aku       : Weh, mana ko..lambat giler dah ni.
Fahmi    : OTW , ko tunggu je lah kat situ.

" Mau aku muntah dok jemur tengah panas ni " dan........uweeekkkkkk serius abis breakfast aku td giler membazir sungguh.

SMS

Aku       : Kakelly , sya msuk lmbt sikit..Fahmi tak dtg2 , sya nk tumpang dier.
               Smpi muntah sya menunggu   dier. sya balik tukar baju.
Kakelly : Hah, apa?? budak Fahmi nak kena kang..gini awk call Shah,
              dier ada kat kuantan lagi tu , dier g jumpa dentist.

Cepat je tangan aku cari nama Shah dalam phone book group -SP

Aku      : Errr hello..assalamulaikum..
Shah     : Walaikumussalam..
Aku      :errr ada mana?If dekat2 sini nak tumpang leh.
Shah     : Ada kat bandar, otw nak g pekan.
Aku      : Lalu mana? lalu tak kat KIPSAS ke Tg lumpur.Nak tumpang..Fahmi tak dtg amik.
Shah     : oooo arrr..okey2.Tunggu kat umah lah sya g amik.


Tetiba rasa macam ada hero nak datang selamatkan .Berbunga je rasa.Nasib baik lah ada si karek ni.

Ketibaan - yang ditunggu, aku hanya melihat dia tersenyum dari dalam kereta.Dan kereta itu terus meluncur laju menuju ke Pekan. Dalam kereta hanya radio dengar sambil borak-borak tentang si Fahmi itew...

"huh geram sungguh rasanya"



to be continue.................

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...