Thursday, January 5, 2012

Membebel


Salam tahun baru..

Yer seperti biasa tahun baru muncul.Masing sibuk citer pasal azam tahun baru.Azam tahun lepas yg tak tertunai.So apakata kita ubah kita punya perkara common macam ni kepada perkataan " life must be go on" . Tak payah la sibuk tanya orang azam tahun baru ke tahun lama ke.
Apa yang aku bebelkan ek.Ni menanda kan tahun ni aku semakin menunduk - semakin otai.hehehee..
Yelah - kedut kat muka dah ada, uban pun sedikit-dikit muncul. Nak cucuk botox kan jadi macam Anita Sarawak lak.Nak kaler rambut jadi macam Amalina lak.Wells, adanya aku syukur pada yg ada...tanda penuaan ni lebih mendekatkan diri aku pada NYA. amin....

Kalau duk tenung masa muda-muda dulu banyak sangat menda yang aku kesalkan.Tapi itu lah dia kalau takde pengalaman dulu takde pulak kita sekarang ni lebih matang.Yang pahit ditelan dan jadikan sempadan, yg pasti manis akan datang juga akhirnya.

(errrr apa lagi ek aku nak bebel....) " ni gara-gara aku layan mengantuk aku kat office, then pening-pening nak settle issue yg ntah apa-apa" 

Opsss..sebelum aku lupa Addin hampir 1tahun..Yey..anak Ummi dah besar.Now tengah belajar berjalan slow n steady lah Addin.

Dan hubby aku lak.Katanya sibuk nak cari kerja lain.Stress.....katanya.errmmmmmmmm...ok.janji kitaorang tak makan pasir.Aku kira dia tahu tanggungjawab dia.Jadi aku tak tertekan mana pun.hehehee..Cayuk sayang!!


lagi...

lagi.......

kumpul duit...cari harta.....

lagi...



kerja sampai lebam..........


lagi.....

anak kedua coming soon tunggu 2 tahun lagi.hehehehe


err..takde dah rasanya. if ada aku update soon..




                                      Haiya apek ar....lenkali bawak lori lah..hehehehee


p/s: hari ni je aku pakai kurung yang mencecah 21 tahun lamanya...baju kurung mak aku diturunkan pada aku.Seusia adik aku yg bongsu...memang old school derr.

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...