Wednesday, June 17, 2009

Kerongsang Terakhir

Hehee..aku penjual kerongsang??yaaa betul lah tu.aku secara x langsung melantik diri aku seorg

sales girl yg berjaya..nak tau apa teknik yg aku pakai..senyum dan sentiasa bersikap ramah pengguna -ala2 user friendly ar--

tapi yang best nyer dlm masa seminggu aku dpt jual 15 biji keronsang ni.hohoho..Sekali staff hospital beli 2.sorang dua..ini mendtgkan hasil pada penjual..hahaa..

tu lar pg td pun ader Staff Nurse dtg tanya aku..kerongsang ader yg baru tak?huhu..tak sempat aku nak jwb utk bulan ni x de -dier dah nak booking utk next month- sungguh hebat rasa nyer.kerongsang yg dtg nanti x tau guane gaya dah book..

takpe2 sabor2 bw bertenang..aku dah target akan dtg..ingat nak jual tudung sekali ngan keronsang lak nanti..ermmm...

so dlm masa seminggu aku dpt jual 14 keronsang cuma tinggal yg ini je kat aku..sapa nak bgtau ek.harga murah bangat RM13 aku bg harga promosi...

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...