Tuesday, June 16, 2009

::Panahan Cupid::

waduh2 ngak bisa lelap kan mata dong..

baru je jumpa..aduh aku ni kenapa ek..hish..geram gak aku asa..nak ckp x suka aku macam ni

aku dah kena panahan cupid - what u have done to me-

td baru pas letak tepon..kang aku call semula nampak sgt lar aku ni angau tahap gaban kena
belacan..payah2..

tapi bila dpt ckp tu...fuhhhh...berbunga asa hati..aku ibarat leh nampak bunga tu kembang kat hati

aku neh..gilos ar...bapok jiwang nyer-tekuar dr mulut aku sendiri..nak nafi diri sendiri yg merasa..
-sememangnyer lagu incubus -imissu- pilihan hati dendangan aku wat masa now....

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...