Monday, February 14, 2011

Berambi

Dalam masa itu,aku terfikir..adakah apa yang bakal aku cakap akan menyingung perasaan seseorang? apakah tindakan aku ini wajar? atau aku hanya mementing aku sendiri...
bila aku berkata-kata..aku takut, hati 2 orang yang aku sayang akan terluka..
dan aku seorang yang cerewet..dan lagi aku paling tidak suka menyusahkan orang.
selama ini, biar aku susah..tapi bak kata suami aku.Aku bukan superman!! dan aku seorang perempuan yang amat perlukan perhatian tatkala dalam keadaan ini.

Sekarang ini,aku sudah luahkan..tapi tak sanggup untuk mengecewakan hati seseorang yang aku sayang..lebih-lebih lagi hati seorang ibu.

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...