Thursday, July 28, 2011

27 julai datang lagi - I am 3 now

Salam...

Syukur hadrat ILLAHI,panjat zikir dan tasbih atas anugerah yg diberikan pada ku.Alhamdulillah..aku kini berusia 30 tahun.Sedang umur di syurga kelak..Wallahuallam.InsyaALLAH.
Pejam celik terlalu banyak sejarah hidup aku suka duka dari zaman kanak hingga remaja dan kini dewasa.Kehidupan,Cinta dan Iman adalah lumrah dalam harungi pentas dunia ALLAH swt ini.
InsyaALLAH akan aku harungi dengan tabah...

-------------------------------------------------------------------------------------
Menjelang 27 julai 2011

Terima kasih buat kawan-kawan berbaju putih di sekolah tercinta, kerana tidak henti menelefon saya tidak henti sehingga ke esok pagi.Yang menyebab kan saya terpaksa berhadapan dengan laptop sepanjang malam tanpa tidur.TQ so much...saya sayang awak2 semua.Tanpa awak2 semua mungkin saya tidak ada kerja.hahahahaa...

--------------------------------------------------------------------------------------

Kejadian 27 Julai 2011

Terima kasih pada Ma yang melahirkan saya, yg mendodoikan saya tidur dan menjaga saya sehingga saya menjadi Isteri kepada Mohd Natasha dan ummi kepada Addin.
Terima kasih buat Abah saya yang mendidik saya dan membimbing saya sehingga saya tahu menilai buruk baik.Alhamdulillah...
Terima kasih buat Suami saya Mohd Natasha yang terchenta.Tq menjadi kawan baik,kekasih, suami, bapa kepada anak saya selain daripada menjadi penasihat peribadi,perunding imej,teman bicara, dan pelawak saya selama ini.I LOVE SO MUCH Baby.
Terima kasih buat kawan-kawan yang doakan saya pada hari ni dan ucapan yang tak henti sepanjang hari.TQ

-------------------------------------------------------------------------------------
Malam 27 julai 2011

Sambil menonton - rancangan selami jiwa "internet addicted" bersama Dr Fadzillah Kamsah.

Isteri - Irfan khairi ni nampak muda,berapa umur dia agak-agak sayang?
Suami - Ntah dalam 30 kot...
Isteri - oooo dia nampak muda lah, macam saya kan..kan..?
Suami - buweekkk muda lah sangat..hahaha
Isteri - jangan ar..Hari ni kan hari jadi saya.
Suami - ooo OK,mmuuahhh wah marveles.memang marveles.cun,cun,
ummi nampak lebih muda dari addin.
Isteri - hahahahahaaa bagus2...("aik, aku lebih muda dari addin")....



--------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...