Wednesday, August 19, 2009

Beza nya...



study - bangun tido ikut sukahati (depend class) setiap hari

kerja - kena bangun tido 5.45am (isnin) --> 6.30 am setiap hari


study - wat assignment slow2 (depend ngan due date)
kerja - wat assignment kena siap cepat2 sebelum due date (if tak boss bising!!)
"ari2 resolved problem"

study - tgok tv ramai2 kat bilik tv.
kerja - tgok tv berdua (housemate) tu pun kalau dia tak tido awl.


study - tido sukahati pukul2 berapa.
kerja - tido kena awal - sok nak kena bangun pagi lak...kerja lak weh!!!


study - takde duit? mintak ngan FAMA
kerja - takde duit? diam diri..bg kat FAMA semula, bila lagi diorg nak merasa..
(so pandai2 lar ko nak hidup if takde duit)


study - cuti? heaven....!!!!!enjoy
kerja - cuti ?OT, On call, Tido


study (weekend) - leh lepak ngan kawan2, bersuka ria, jejalan cari pasal, shopping.
kerja (weekend) - tgok tv, kemas rumah..tido..tido..dan tido


study - ada pakcik drebar bas..sekali sekala tumpang kete yati.
kerja - kena jadi drebar diri sendiri.


study - sakat junior especially (roomate ku) hahahaa...
kerja - sakat semua org kat opis tuh.termasuk boss aku. tapi???
( aku takut ngan pami, sekali dier tolak aku sure!sure! aku terpelanting)
" aku sayang korang !!!"


study - BEST!!! I LIKE.....
kerja - ari2 menda yg sama..bgn tido kerja..balik kerja.fikir utk kerja esok pulak..


pendek kata selagi belum tutup mata..kerja..kerja..kerja...

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...