Friday, August 21, 2009

Wh@T %^&##***

Terlebih dahulu aku nak ucap selamat menyambut bulan Ramadhan al-mubarak
yaaa...sok umat islam mulai berpuasa..moga tabah harungi dugaan serta ujian.

Hal esok-esok lar key..mlm ni gak setan2 lakhnat di ikat. leaving for a month....
Sama2 lar kita mencari keberkatan bulan yg mulia ini.


Tapi hari ni punya citer.Ada gak setan2 wujud dalam hati manusia(sifat hasad dengki) sempena 1 Ramadhan esok..Aku di arahkan KELUAR rumah!!! kes nya.Marlisa tak dok umah tu..just aku n housemate aku je.Marlisa ada anak kecik of course lar tak dok sama, Tp dier dok waktu dier On Call.S***!!! Ada gak org dengki ngan aku yg senang lenang ni..weh aku ada waktu On Call gak mana aku nak tido waktu On call?? tak kan aku nak berulang kuantan -pekan..giler ar.If pukul 2-3 pagi hospital panggil aku.Otak korang ni kat mana? peri kemanusiaan lar sikit.Sigh...manusia2.Mentality orang kita tak boleh tgok org kita sendiri senang..tu je.DENGKI

Aku tak suka nak mengeluarkan kata2 yg memedihkan telinga aku sendiri mendengarnya.
Tapi ni lar dier manusia penuh dengan PHD..tak boleh ke korang tgok kitaorg ni bahagia.Dah lar tu notis kosongkan rumah seminggu...gilerrr ahhh..mana nak cari rumah lain dalam masa seminggu.Diskriminasi gitu jadi nya!!! bulan puasa lak tu..come on ar...nak suh kitaorg kosongkan rumah dalam seminggu bulan puasa.Lagi lar roadtax kete aku kena renew bulan depan..dengan nak raya lagi..dengan nak bayar deposit rumah lagi...mau rabak poket aku.Sabar je lar...hahahaha-yup aku tertekan..


Now aku ngan housemate aku runsing..cari jalan camne nak kosongkan rumah dalam masa seminggu.

Namun jauh sudut hati aku..masih tersenyum..hehehe..ya lar.ALLAH sygkan aku sebab tu DIA bagi aku macam2 ujian.Insya ALLAH..segala nya akan aku hadapi dengan tenang.

JOM cari rumah baru!!!!



No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...