Wednesday, August 12, 2009

virus..virus..

sigh..

penat aku asyik berbaring je..dah dua hari aku asyik tido.tido.tido..aku makan,makan ubat pastu tido.tak menjana otak langsung..

aku diserang demam (light influenza). Alhamdulillah keadaan aku makin pulih setelah segala ubat aku telan.Nasib baik aku tak teruk sgt..Hari senin aritu elok je aku g keje..takde apa2 masalah.
tapi bila mlm je..fuhh gigil badan..apa lagi stok ubat marlisa aku kebas...hahaa,nasib baik lar marlisa tu keje farmasi ada gak stok ubat kat umah.aku ni paling senang mkn ubat.sebab aku senang sakit..

seingat aku lar kan..mybe aku dpt demam ni masa aku g tgok wayang citer G.I joe lar kot ngan kakcik aku..hah!! sempat lagi aku nak meluahkan rasa geram aku kat sini - bukan nak komen citer tu tak best ke apa..tp org yg dok sebelah aku tak best langsung..mana aku tak sakit hati,aku nak tumpu pada citer pun tak leh..POYO je awek dgn balak dia dok sebelah aku .ko ingat ko cantek..hahaha.
dah pakai tudung warna hijau terang kulit ko tuh gelap, lipstik merah..please ar.

bising ngan mulut dia je sepanjang movie.

eh!eh! kenapa cam tu abang...
oooo lar patut lar....bukan nyer dia isteri pada bla..bla
lar rex tak mati ke?

bila ada action je kat filem dia pun mula bersuara

elak!elak! hah...padan muka ko ,jahat sangat.!!
hah..tumbok dier..bagus2..(sekali ngan tangan2 sekali) beraksi
snake eyes tu seguru ngan dia...

come on lar...ko tak pernah tgok wayang ke minah..hish sakit hati aku..nak je aku g lempang mulut dia suh dia diam..tp sabar je lar.

tiba2....ayat ni kuar
sejuk lar abang...

hah!!!! tu dia ko..berpeluk depan aku ngan kakcik aku, sampai tendang2 nyer kaki aku yg dok sebelah dia..hish...!!!lebih elok ko balik lar..takpun ko beli dvd ko tgok kat umah..aku tak kira la tu laki ko ke?balak ko ke?if aku ckp aku sakit mata..sakit hati ,yes i am.aku beli gak tiket wayang jgn ingat ko sorang je beli..pastu leh buat bising.if suara sedap tu takpe gak...GERAM!!!
abis je wayang..aku sengaja toleh kat minah tu ngan balak dia.leh lak dia senyum kat aku...puashati lar tu konon..aku jln melulu..malas nak berbalas senyuman.
kat basement jumpa lagi..nak je aku langgar dia.lintas depan aku....nyata aku masih menyimpan rasa tak puashati aku..kakcik aku cuma gelak je..dia tau aku memang begitu..hahaha..aku tak leh blah betul ngan pompuan control ayu neh!!!!


OK end this story moral yg aku belajar kat sini..even kerajaan meyarankan jgn pegi tempat org ramai time -time camni..ni lar dia..aku dah demam..at the same time aku menyampah kat minah tudung hijau tersebut..coz sepanjang wayang bising ngan mulut ko je..

n aku harap..ko terbaca blog aku ini...hahahahaha..moga2 ko tak bw mulut ko bersama2 bila menonton wayang..n ingat bukan ko sorang je dalam wayang tu..bukan bapak ko yg punya lg
pun..org lain pun beli tiket sama harga ngan ko..
so please shut up ur *^())&$### mouth.

dah aku pun nak sambung tido semula..kepala aku berpusing telan mcm2 ubat td...

ubat batuk.ubat demam.ubat selsema.vit c.vit b complex.antibiotic....aku pun dah bla..bla..bla..bla...



ZZZzzzzzzzZZZZ

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...