Monday, January 11, 2010

muncul macam ulat buah

dup..dap..dup dap..jantung makin kencang,.fikiran aku tak tentu arah dalam meniti hari dinamakan satu alam baru bg aku..dengan gelaran baru yg aku pikul,nama baru..segala nya baru dan aku tengah memotivasikan diri melatih diri menerima segala yg baru akan ku tanggung dan jawab bakal aku sandang.Dalam pada aku mempersiapkan diri aku ke alam tersebut.Hah..tetiba ada pulak muncul tetiba mengundang masalah dlm hubungan aku.Cakap dan tuduh aku macam-macam.Hei ada gak laki macam ni.Nasib baik dia lebih percayai aku.Bila pulak larr...tolong lah..stay away from my life..Aku waras dan tau rasa kasih sayang dia yg berikan pada aku selama ini.takde masa aku nak melayan orang gila macam ni.Agak nya laki sekarang ni terlalu desperate, ntah la tak leh cakap gak..coz ramai lagi pompuan kat luar nuh bergiat solo.Penat aku mikir apa masalah laki sorang ni.Still lagi aku teringat pernah suatu ketika dulu ada sorang ni pulak memang admire kat aku,untill now dia masih atau tidak  itu aku tak pasti.Tapi yg aku tau,selepas aku menolak dia sekeras-kerasnya dia , dia ada tinggal pesan pada aku "aku tak nak tau ko kahwin,jgn sesekali ko jemput aku".Ermmmmm....ni sorang lagi.Aduss,serabut aku sebenarnya..aku tak nak selindung apa2 dengan dia yg bakal bergelar suami pada aku dan aku tak nak akan ada masalah if aku tak cerita perkara yg sebenar-benarnya.Selama ini pun aku tak akan..tak pernah...tak de langsung nak pandang orang lain.Aku just hidup aku sampai aku jumpa orang yang buka pintu hati aku dan buat aku betul2 jatuh cinta.Mungkin ada betul kata orang tua-tua, dalam tempoh begini banyak dugaan yg akan dihadapi.Dan ini adalah pra perkahwinan.Semoga aku dan dia tabah menghadapi hari muka yg bakal menjelma.



nota kecik: Syukur kehadrat ALLAH swt atas segala ujian.Kepercayaan dan Kesetiaan adalah paling utama dalam berumah tangga.Jangan sesekali menyangkal ini semua.

1 comment:

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...