Wednesday, January 27, 2010

berserabut tinggi

Aku tak dapat lelap kan mata agi..sok nak kena g pasar borong ngan my mum.banyak menda nak buat..lately aku rasa sangat tertekan..adakah tekanan ini aku sendiri yg cipta?atau orang lain yg datang serabut kan aku.Ntah aku pun takde jawapan.Yang aku pasti aku dah menambahkan lagi satu perkara yg serabut kan..apa ntah aku leh cakap menda yang tak sedap didengar..aku pun tak tau camne leh terlepas cakap macam tu.Ambik nak ko..tak pasal-pasal,suasanan jadi diam..kelu..masing-masing ligat berfikir..dah hari makin dekat.Betul lah org tua-tua kata kerana mulut badan binasa.Hah,ini lah natijah nya..padan muka aku..bengkak mata aku kali ni.Jangan ada kantung mata sudah lah..jenuh pulak aku dok tuam ngan air suam mata aku ni.Cepat lah hilang bengkak nya.
Sudah nya aku minta maaf..tapi boleh macam tu je ke?Aku kena ambik ikhtibar kali ni.Tapi tu lah dalam faham kenal hati budi masing-masing mesti gak menda-menda yang remeh temeh ini leh jadi besar.Alhamdulillah perbincangan dan komunikasi tu dapat membantu dalam selesaikan beberapa masalah.Bukan penyelesaian dengan melarikan diri tanpa berkata apa-apa.
Or may be..setelah sekian lama aku dok bertapa dirumah..aku dah jadi muak..gila..bosan..i need satu yang berkembang...so secara tak langsung faktor -faktor sempit aku ni.Membuat kan aku jadi begini..rasa tertekan..serabut ntah apa-apa ntah.Sudah nya aku lepaskan pada org yang lebih serabut dari aku..dan ini lah hasilnya..apa yg aku bebel kat sini pun aku tak tau..

kepala pening..sok nak bangun pagi-pagi.
rumah dah gelap..semua lampu dah padam-makna nya semua org dah tido..kecuali aku
dan aku rasa aku perlu tido jugak..

gdnite..



nota kecik : terima kasih kerana membuka ruang perbincangan sebelum perkara kecil menjadi lebih besar.
siapa cakap berbincang tak dpt selesai masalah??hehehehe..TQ gak sudi maafkan saya..I LoVe U syg.

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...