Monday, December 7, 2009

best nyer...

Lepak tengok tv,hujung minggu sambil lipat kain memang best.Setelah bertungkus lumus 5 hari bekerja then hari sabtu isytihar hari pendobian dengan cuaca agak terang,Maka berlangsung acara melipat kain besar-besaran.Penat aku melipat, aku buat teh o sambil minum depan tv lg.Hujan renyai2..bessttt ni pas minum air ni nak tidur.

Sebelum tidur makeup sana sini (perempuan lah katakan).Ready to sleep.Time to flash back apa berlaku hari ini.Ke sana sini,kereta pun dah macam trektor comot.Yerr, aku agak serious bila memulakan sesuatu tugas.Hari ke hari semakin hampir.Dah penat berfikir apa yg akan aku bakal buat dan apa dah aku buat.Dunia GELAP!!!!


Tetiba..tangan aku dipegang,aku mengeratkan lg gengaman itu."kecil nya tangan"-detik hati aku.arrhhh..layan ar.Janji best...bau baby,waaaa....best2.Kan best camni selalu..dapat berdampingan..tidur atas lengan.Hmmmmm.......best............terus dibuai, Indah nya bersama mu......


PAP!!! kaki atas muka aku, celik mata -"Airis!!! hish...buaslah budak ni tidur"


Opss...aku mimpi kan seseorang.Tapi reality nya??? "Frustration"

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...