Friday, December 11, 2009

will i am

akhir nya dapat juga booking satu rumah area2 dekat ngan office nanti.Alhamdulillah,syukur.Adakala nya matter like this so would hurt brain.Its was trifling stuff.But, what should I saids.Segenap perkara itu ada je nak buat tu aku sakit kat dalam limpa aku..At same time aku seolah force him do something I need then. waduh-waduh gok nya aku ni macam queen control lah pulak.No, im not!!

bukan aku force him tetapi perkara itu perlu dilakukan.If tak bila lagi.So, adalah menda-menda yg aku tak suka dengar keluar dari mulut dia.Ada baiknya aku diam daripada aku bebalas pantun.Dengan sewenang-wenang nak suruh dia diam..huhuhu.berani aku??Kesian pun ada kat dia dan aku bukan satu bebanan bagi dia sebenarnya.

ada sampai aku putus asa,malas nak menyusahkan seseorang.Tapi tu sebenarnya melatih seseorang,ada banyak lagi perkara yg akan menyerabutkan diri nya dan diri aku.Bersusah dulu pendapatan bersenang kemudian hari.Ship will sink in gulp his wave if master do not know how to save the ship.

semalam aku berfikir macam mana aku nak handle hal yg besar lagi dalam masa yg sama aku perlu bantu dia dalam buat keputusan yg sangat bijak.So lets the game begin...kita cuba rock on sama-sama hidup ini.InsyaALLAH...

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...