Tuesday, December 29, 2009

ntah apa-apa, aku pun jadi serabut tak pasal

damn!! biar betul, bukan bulan january ni ke?abis tu apa nak jadi ngan aku sebulan ni...aduss tolong ar.dah ar aku nak kahwin ni.(nada emo aku terkeluar dalam seminggu ni) nak merayu haram jadah pun tak guna.Ni lah yg happen..siot je.Cakap bulan january..dengan rumah dah byr semua plan dah set.Nak je aku maki hamun sumpah seranah kat orang buat janji n confirm dengan yakin january ni.Nak tak nak aku terpaksa mengorbankan diri aku selama sebulan tanpa buat apa2.Berserta duit saku yg semakin berkurangan.Yer...aku rasa hampeh.
Buntu..begong, biul segala ada...

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...