Friday, December 4, 2009

segienam

Ada mamat kat office aku if dari dulu suka cari gaduh ngan aku, ada je menda yg menyakitkan hati aku.Suka sembur ngan ayat2 pedih limpa.Aku adakala suka dia.Adakala aku paling menyampah dia.Sampai aku cakap kat dia ni ko kalau kahwin aku tak tau camne.Bagi aku dia ni anti perempuan gila2.pasal dia suka kutuk aku yg bernama kaum hawa.Apa yg aku buat,apa yg aku cakap.Adakala nya masalah aku ngan mamat ni aku cerita kat my love one.Stok mengadu gitu jadinya aku, sebab?mamat ni kawan gak ngan dia.Sampai dia cakap kat aku cam ni " awak tu tak abis citer pasal awak sakit hati ngan dak ni sorang, Come on lah syg,sok lusa awk baik semula ngan dia"..errmmm, dah keje satu office mana tak nyer.
betul lah tu.

But, lately..mamat ni agak berkelakuan baik dgn aku.Takde kutuk mengutuk aku, senang aku bual bicara dgn dia.Takde ayat yg pedih limpa dia bg kat aku dah..wonder why??or my be aku ada beberapa minggu meninggalkan segienam di pekan ini.Itu pasal lah kot.

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...