Monday, December 21, 2009

menunduk dah bertadah tangan

Sakit yang mendatang atau mungkin juga Allah swt sedang menguji aku, sesungguhnya aku redha ketentuan Nya.membiarkan diri aku sakit dan bersyukur atas limpah kurnia Nya dapat menghapuskan dosa-dosa kecil aku.Dalam aku hadapi ujian dari Nya aku tetap gagah usaha atas mencari keberkatan, mencari kesilapan aku walaupun sebesar zarah. Semoga ALLAH swt mengampuni segala dosa-dosa aku yg telah aku lakukan dan datangkan aku segala cahaya kerahmatan untuk membina satu kehidupan yg baru.Segalanya baru bagi ku kelak..

Ya ALLAH
berikan segala kekuatan pada hamba mu yg hina ini.
berikan lah aku petunjuk dah hidayah...
agar aku terus berdiri teguh menghadapi segalanya.
jauhkan diri ku dari segala malapetaka dan penyakit.
amin....

No comments:

Post a Comment

Bulan Ramadhan 2023

 Assalamualaikum semua. Hari ini merupakan hari yang ke 19 Ramadhan, Here we go... kini kita dalam 10 hari Ramadhan terakhir. Selalunya En.S...